lista igen

Brukar du komma i tid: yes
Vad hade du i din mun senast: youghurt och havrefras
När mår du bra: När jag är med min familj och hundarna plus att det är soligt väder
När blev du fotad senast:
förgår tror jag
Hur känner du dig nu: Sur
Kan du laga mat: Om jag vill
Vad pluggar du: Färdigpluggad
Vad tycker du om fötter: Dom är faktist rätt söta
Är du smart: Så klart jag är! Smartare än de flesta!
Vad har du på dig: Mitt röda nalle phu nattlinne
Är du aktiv i skolan: Jag går inte i skolan men när jag gick i skolan var jag väl det ibland.
Vad saknar du: självkänsla
När och varför grät du senast: det vill jag inte gå in på..
Var det pinsamt att svara på det: nä, men alldeles för privat
Hade du en bra kväll igår: Ja det var det väl
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Vad ska du göra i sommar: Jobba, resa, flytta..
Är du nöjd med ditt liv: Nej
Vad vill du jobba som:  Hm.. hemligt=P
Har du tråkigt just nu: Ganska...
Vad gör livet värt att leva: Min familj, hundarna och vännerna och så klart Oskar
Vad i livet ångrar du: Att jag inte gjort det jag velat alltid utan lyssnat på andra..
Är du musikalisk: Japp
Vad lyssnar du på för musik: mest rock
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Désirée stilen!
Är du bortskämd: Nej
Är du trött: sådär..lite ont i huvudet..
Vad gör du imorgon: jobbar..

Din första
Operation: När jag tog bort mina pollyper
Första piercingen: hm, öronen.. men annars är det den i läppen,labret
Första bästa vän: Anette
Första priset: kommer inte ihåg men det var nog något pris från en orienteringstävling.
Första sporten du började på: dans
Första husdjuret: hund hade vi när jag föddes men mitt egna husdjur var katt
Första semestern: Minns inte..
Första konserten: Moraträsk haha
Första kärleken: jag gick i ettan på lågstadiet och han hette Kristoffer.

Favoriter:
Filmer:  djupa filmer, sådana man gråter till..
Tvprogram: Wipeout, parlamentet, snacka om nýheter.. mfl.
Musik: Bryan Adams
Drink: hmm.. vet inte..
Kroppsdel (på kille): axlar och ögon
Sport: basket
Plagg: mjukisbyxor och en stor mysig tröja
Skola: hm..
Bok: någon av böckerna i Jarastavens vandring.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: göra mig iordning
Lyssnar du på: tv:n
Väntar du : Bättre tider..
Tittar du på: Dataskärmen, sneglar lite då och då på tv:n

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: kramar men sen vill jag ha en liten kyss..
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Svår fråga.. tror jag går på armarna..
Busig eller lydig: Busig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0