Jag skäms!

Dålig på det här med att sköta bloggen nu märker jag.. hehe..

Igår var jag som sagt på dåligt humör men det blev lite bättre ända tills vi var ute och gick med hundarna. Vi gick till en rastplats och släppte hundarna där och hade det jätte kul ända tills en tant kom förbi med sin hund! Naturligtvis skulle hon släppa fram henne "råtta" till mina hundar. Ida brydde sig inte men Teiwaz blev så klart tosig! Varför tror nästan alla äldre människor att man vill att hundarna ska hälsa på deras hund? Den tanten förstörde hela vår lilla mysiga stund! Vi lyckades få Teiwaz lugn efter en stund men den där förbaskade tanten var i närheten hela tiden! Jag kände bara för att skrika att hon skullle gå iväg! Och jag är en människa som har väldigt bra tålamod med äldre och ser upp till dom men vissa gör en tokig.

Idag ska jag besiktiga bilen och jag hoppas det går bra.

Innan i morse var jag i Eslöv btw, hos sjukgymnasten och det gick bra.


Oskar fick precis ett brev från a-kassan om avslag! Fan det är inte så här jag vill ha det! Han mår piss och jag mår piss, ni kan ju tänka er hur mycke detta tär på vårt förhållande! Jag går och jobbar och är konstant trött för att jag inte kan sova pga alla tankar runt pengar och vår framtid! Oskar sitter mest och mår piss. Kommer vi någonsin ta oss ur det här? Kommer vårt förhållande klara av denna krisen? Det har hållt på så länge nu och det håller på att ta knäcken på oss. Just nu visar jag väl inte så mycket utåt som jag gjorde innan, då jag skrek och klaga på honom, men nog känns det som om det bubblar i en av oro och ilska. Det gör så jävla ont i en att gå och känna att ens förhållande är misslyckat, särskiillt eftersom jag älskar honom så jävla mycke! Och jag skäms! Skäms över att vi har det så här! För att inget händer!

Nä, nu måste jag gå ut och fixa det sista med bilen innan det är dax för besiktning, önska mig lycka till...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0