fun..not..

En lista

Lovar du att vara ärlig?
Ja

Du heter: Désirée Anna Christina Olsson

Smeknamn:  Dessie, Dessan, Dess..

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell men Bryan Adams har bra låtar när man är på gråthumör.

Beroende av: Socker!

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte riktigt. Tror dom tycker jag är snäll och omtänksam. Att jag är "hård" och inte tar åt mig!

Stämmer det?: Jag är ganska snäll och jag är väldigt omtänksam. Hård är jag bara på ytan. De som verkligen känner mig vet att jag är väldigt känslig.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon. Oskar brukar kommentera min fula rumpa som han tydligen är väldigt förtjust i haha..

Vad säger du för att imponera på någon?: Vet inte.. försöker inte inponera på någon, inte medvetet precis..

Hur imponerar man på dig?: Människor som står stadigt på jorden och kan mycke men ändå inte skryter.

Brukar du skratta för dig själv?: Det händer..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack =) puss och kram" det var från min bror.

Var bor du?: I Hörby men ska snart flytta.

Trivs du där?: Nix och därför ska jag flytta hehe.. fast jag gillar naturen runt omkring..

Äger du några converse: Inte just nu.. Dom gick isönder i somras på Sweden Rock.

Sprit, cider, vin eller öl: Usch svårt. Beror på. Vin är gott att sitta och smutta på, mingla eller till mat. Men jag älskar öl också! Cider kan vara gott ibland. Sprit dricker jag sällan.

Brukar du bli för full: Yes. Men har jag bestämt mig innan för att vara städad så blir jag det. Men släpper jag taget och glömmer bort mig så blir jag alldeles för full.

Vad har du för mobil operatör: Tre

Är du allergisk mot något: Lite laktosintolerant. Getingstick kan jag dö av.

Har du haft sex idag: nej.. inte än  iaf..

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är. Men är det inte en kompis så eller jag inte vet vem numret tillhör så säger jag: "Hej, de e Désirée"

Vem ringde du senast?: Oskar. Var och handlade och skulle fråga om vi hade ägg hemma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Kan du jobba imorgon mellan 16:00 och 21:00?" typ..

Antal timmar sömn inatt: högst 4 timmar.. hade en dålig natt..

Sov du ensam: Nej med Oskar

Brukar du komma i tid: Ja för det mesta. Om jag kommer för sent mår jag riktigt dåligt!

När mår du bra: När jag är ute med hundarna och när jag känner mig omtyckt och älskad.

När blev du fotad senast: Usch, jag vet inte..

Hur känner du dig nu: Lite hängig och lite konstig i halsen.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Usch! Fast mina är söta haha

Vad saknar du: Självkänsla

Hade du en bra kväll igår: Sådär

Favorit dryck på morgonen: Bravo juice men först måste jag ha ett glas vatten.

Rakar du benen: Jag borde göra det oftare.. haha.. men på sommaren är jag noga med det iaf.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 10-tiden på kvällen om det är jobbdag dagen efter annars blir det väl vid 11-tiden. Fast sen är jag duktig på att ligga vaken och läsa istllet för att sova.

Är du blyg?: Ja ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej inte just nu..

Vill du hellre ha mail än brev: Vanligt brev känns mer personligare. Som om personen verkligen lagt ner tid på en.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Haha, yes.. men det var ett tag sen.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle kissa ute!

Är du nöjd med ditt liv: Inte som det är nu! Alldeles för mycke beskymmer!

Är du bortskämd: Nej, har aldrig varit. Har alltid fått kämpa för att få saker och det är jag glad för.

Vad gör du i morgon: Jobbar på kvällen iaf. Men på dagen så ska jag ut med vovvisarna och fixa med räkningar.

Vad är det värsta du vet?: Djurplågeri och när barn råkar illa ut!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Vet inte.. slösar inte mycke nu för tiden.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: hmm.. jag vet inte..Kate Winslet verkar vara jordnära.. fast vad vet jag? Eva Rydberg hahah!

Vad längtar du till?: Att kunna gå ut utan jacka på en härlig promenad med hundarna! Vår!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja..

Vad använder du för shampoo?: Just nu VO5, en röd flaska..

Vad är det finaste du fått?: Min Ida!

En speciell dag du minns: Dagen då jag träffa Oskar för första gången och dagen då det blev vi!

Hur gammal är du: 20. Fyller 21 i september.

Tycker du om någon just nu: Så klart jag gör!

Du samlar på: Skor haha..

Gröna eller röda äppeln: Röda äpplen för det mesta..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Gillar du golf: Nej.. fast jag aldrig har prövat. Tänker inte göra det iheller!

Vilken tid gick du upp idag: kvart i 7

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Yes. Röda och svartrandiga hehe..

Är det okej att gråta: Så klart det är.

När grät du senast: I måndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Renovera lägenheten och sälja den för mycke pengar! Sen skulle jag resa!

Bär du glasögon eller linser: Både och. fast inte samtidigt!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Alltid olika.

Har du piercing: Yes! Några stycken.

Vill du gifta dig: Ja det vill jag!

Vill du ha barn: JAAAA! Gärna nu!

Solar du ofta: Nej

Är du bra på att laga mat: Nej eller jo om jag försöker ordentligt!

Är du flygrädd:

Hur vig är du: som ett kylskåp ungefär..

Är du musikalisk?: Yes!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vanligt kranvatten!

Vilken är din favoritglass: hm.. är förtjust i violglass.. men vanlig gammeldags vanilj är gott. Chokladkross är inte dumt det heller.

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Sådär.. det beror på vad för sorts.

Vad äter du helst när du ser på film: Sånt jag inte borde..

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom.

Har du tandläkarskräck: Fruktansvärt rädd för tandläkare!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska tror jag.

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja många gånger.

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: försöker låta bli..

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag går iaf någon runda varje dag med hundarna. Har inte kommit igång med träningen sedan min senaste ångestanfall..

Senaste låt du hörde: Bryan Adams "I was only dreamin' "

 

 

Slut i rutan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0