Utkast: Sitter och ...

Sitter och har rast. Har lite ont i huvudet men det blir förhoppningsvis bättre sen, får twa en tablett annars. Vi har en som kräker här på jobbet och jag hoppas att det inte är vinterkräksjukan. Det vill vi helst slippa! Fick precis en spark i magen av en av vårdtagarna men som tur var tog det inte så hårt. Det är det värsta med dementa, att man inte når dom och man inte alltid förstår varför dom är arga. Man kan känna sig maktlös..


Ringde om lägenheten och än så länge har ingen av de andra 2 hört av sig om dom vill ha lägenheten! Hoppas jag får den! Eller vi får den rättare sagt!! Tror Oskar också tycker om den, vi har ju rätt lika åsikter. Fan vad jag vill ha den!!!

Jag behöver en ny start.. kanske blir det bättre när jag flyttar till något eget.. Visst det är min lägenhet men min gammelmormor har bott där innan och jag känner fortfarande att det är hennes. Har för många minnen av mormor Ellen, det är fortfarande hennes..

jaja, nu är min rast snart slut..

puss

 

 


Skrev det innan vid 10 tiden.. men det ville inte laddeas upp då..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0