Vad händer?

Idag så ska jag sticka bort till pappa och städa. Men jag är lite lätt irrterad över det för dammsugaren funkar inte så jag får städa med en stor jävel som man måste flytta själv för den har inga hjul. Dagens i-landsproblem jag vet, men jag blir lite smått irriterad över det här med dammsugare! Har äntligen lyckas få chefen att fixa en ny dammsygare på jobbet eftersom den gamla var kass för ryggen! Jag är rädd om min rygg eftersom det är så många som sabbat sina ryggar inom vården! Jag tänker inte bli en av dom!

Sen så ska jag kolla upp tvätt-tider! Ikväll blir det nog lite städning här hemma.. ska börja röjja lite blöand mina saker redan nu så blir det inte så stressigt när vi flyttar..




jag hoppas verkligen att du och jag blir vänner igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0