Vårkänslor

Har precis kommit in från en lång och härlig runda med hundarna. När jag varit på kursen och sen kom ut i det härliga vädret kände jag bara för att ta en lång härlig promenad så jag körde kvickt bort om apoteket och fick min tabletter och mina "bäbisskydd" hehe.. Väl hemma så kopplade man hundarna och gav sig iväg. Var nästan ute 1½ timme och jag trodde verkligen att jag rastat hundarna ordentligt men nu håller dom på att leka en massa haha..

En sak stör jag mig på och det är alla dessa moralnissar som måste påpeka allt man gör när man är inte med sina hundar. Sköt du ditt så sköter jag mitt!

Kursen var jätte bra. Många av grejorna kunde jag ju redan men glömt bort en del knep eftersom man inte använt dom så ofta så nu fick man förfriskat minnet lite. Alltid bra! Har en massa nya ideér som man kan ta upp med sina kollegor, dom brukar vara öppna för nya saker som tur är.

Nä, nu ska jag ta mig ett glas coca-cola och sätta mig och läsa en tidning och vänta in mormor. Hon ska köra mig till Eslöv, till sjukgymnasten...

Jaja, ha det så bra så länge..
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0