Vimmelkantig

Gud, känner mig helt vimmelkantig i skallen! Min kollega misstförstog mig och trodde jag sa dumma saker om min elev medans det igentligen var någon helt annan utanför jobbet. Då sätter hon igång och börjar säga massa dumma saker om eleven.. Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle säga.. Sådana här saker gör en så trött! Får ont i magen!

Nu på förmiddagen satt jag och löste korsord med en av damerna på boendet. Så mysigt det var. Hade jätte roligt.

Efter jobb ska jag köra och hämta Emil och Hanna Bannana, dom skulle till Jocke(kusin). Sen ska jag städa undan lite och jag måste duscha.. längtqar efter en varm härlig dusch.

jaja, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0