Bonde söker fru brev!

Ida mår bra idag! Skönt! Hon har varit med mig på jobbet både i förmiddags och är med mig nu ikväll. Myspys.

När jag var hemma på timmar idag så kom Johannes förbi för jag skulle hjälpa honom att skriva till Thilde, ni vet hon i Bonde söker fru. Skrev till honom igår att jag tyckte han skulle vara med där och att hon verkade vara en fin tjej som passar honom och han tyckte det var en bra idé! Så idag har jag hjälpt honom att knåpa ihop ett brev! Johannes behöver verkligen finna kärleken, det förtjänar han nu efter alla dessa motgångar han haft just när det kommer till sådant. Han är verkligen en av de finaste personer jag känner! Oskar hjälpte så klart också honom med brevet och han kom med några bra förslag. Det är rätt svårt att skriva vad som är bra med sig själv så därför behövde han höra det. Hoppas nu han blir någon av de utvalda!

Älskar dig Oskar Andersson! Var bara tvungen att skriva det här hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0