Dra åt helvete!

Här slängs man verkligen in i verkligheten igen! Allt är kaos på jobbet känns det som! Och helt plötsligt ska man på utbildning hela dagen imorgon! Fan jag som sett fram emot att få vara ledig imorgon. Börja sådär lite mjukt efter semestern. Pallar fan inte sitta stilla från 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen! Sen så är det så jäkla onödigt och slänga ut pengar på utbildningar nu när det är kris med pengarna i kommunen! Nu ska dom ju dra ner på våra tjänster för att dom inte har råd med oss sen skickar dom ändå iväg en på utbildning? Hur fan låter det? Fan, alla politiker borde ha var sitt skott i pannan! Hade dom fått hushålla med vår hushållskassa så hade fan alla pengar ifrån lönen varit slut den 28 varje månad! Dra åt helvete jävla hörby kommun!

Så nog med skit! Är trött som ett svin idag men på hyfsat humör! Ska till sjukgymnasten efter jobbet vilket jag ser fram emot! Sen ska jag kolla upp om en annan sak.. men det säger jag inte nu vad det är! hihi..

nä, nu ska jag lägga mi8g på soffan resten av rasten och sova! Gjorde inte det inatt! Jag gjorde annat;) haha

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe...välkommen hem gullet;)

2009-05-12 @ 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0