Ful och dålig mamma?

Satt och lästa Kissies blogg, vilket jag absolut inte gör regelbundet men råkade komma in och se detta inlägget, jag fylldes av sådant "hat"! Starkt ord jag vet, men jag blev jätte arg! Där sitter den där människan och skriver i princip att har man "fel" utseende är man en dålig mamma! Jag träffade en tjej med "fel" utseende som var just en ung mamma och jag har aldrig träffat en sådan häftig och härlig mamma och person! Hon hade svart hår, dreadlocks, piercingar, tattoos och tröja som det stog "Kuken" på och världens härligaste och mognaste personlighet! En tjej med vilja och mod! Engagemang och utstrålning! Träffade hennes på Oskars utbildning och jag kände direkt att den här personen kan man lita på och hon tog verkligen hand om alla! Trygghet kan man väl beskriva henne med ett ord!

Så jag fattar inte vad utseendet har med hur bra mamma man är. Du kan se "vacker" och "vanlig" ut och vara hur kass mamma som helst. Du kan vara i 30-40 års åldern och vara världens sämsta mamma! Fan, se på personligheten! Inte på åldern och utseendet!

+att du kan vara arbetslös och fattig och vara den bästa tänkbara mamman i världen! Precis som att du kan vara miljonär och vara den sämsta föräldern!

Bättre att vara "ful" och ha världens bästa personlighet än att vara snygg och världens största pucko!

Btw var den där tjejen på Oskars utbildning en av de mest vackraste och sötaste tjejer jag har sett!


Kommentarer
Postat av: natasha

ställ gärna en eller flera frågor till min blogg på frågestunden, puss









HATA KISSIE 4-LIFE :)

2009-05-13 @ 17:18:03
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0