Imorgon är en annan dag..

Gårdagen blev inte som tänkt. Jag och mamma träffades inte alls vilket jag tycker är mycket synd. Jag gick aldrig på kulturkalaset, Oskar och jag gick bara snabbt förbi med hundarna. Kände inte alls för det sen på kvällen. Oskar och jag lyckades börja bråka också på den lilla stunden vi var ute. Han drar upp saker som jag tycker är onödigt att berätta för alla om man säger så.. Sen så haglade väl en del fula ord mellan oss under hela rundan. Väl hemma blev det tyst och rätt var det var hamnade vi i sängen haha.. galet..

Idag har jag varit på kurs nu på förmiddagen och är lite sliten nu efter det. Men det var intressant. I eftermiddag kommer en och tittar på lägenheten och jag hoppas på att det kommer gå bra. Annars hoppar jag i älven typ! "Götta" ni er i min olycka om ni vill det, vet att där finns några där ute som tycker det är härligt när det går lite sämre för andra. Jag försöker tänka så som Oskar: "Det löser sig.." Orkar inte tänka på detta så mycket nu. Får ont i magen av bara tanken..

Fuck vi flyttar snart!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0