Jag vill inte..

Jag pallar inte längre.. Varför kan jag aldrig få lov att bara konsentrera mig på mig själv? Varför kommer det ständigt nya problem och motgångar in i mitt liv? Dom avlöser varandra, när det ena löst så kommer ett nytt orosmoln som är värre än det andra.. Nä, jag orkar snart inte längre.. Kan inte någon bara ta över mina problem.. bara för ett tag? Jag har inte bränt mig på över ett halvår och nu så gjorde jag det.. tillbaka på ruta ett igen! Jag är fan 21 år snart och de senaste 8 åren har bara varit kantat av problem som tar bort de ljusa stunderna och gör mina dagar till mörka och orkeslösa dagar. Värsta är att jag pallar inte prata om det och när jag pratar om det så säger man: "Det går över! Det löser sig" Hell no! Det gör ju aldrig det! Orkar inte..

Tar snart livet av mig om det ska fortsätta så här! Hade jag inte haft världens bästa familj så hade det varit gjort för länge sedan! Hade jag inte haft underbara mamma och härliga pappa och fina småsyskon och världens bästa mormor så hade jag inte suttit här nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte bra Désirée:( tråkigt att läsa...tänker på dig om det är till någon pytteliten hjälp<3

2009-05-13 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0