käftsmäll

Jag vet inte riktigt vad det är med mig idag! känner mig så depp! Precis det jag sa att jag inte skulle göra när jag kom hem från Rhodos har jag gjort idag! Deppat ihop! Jag mådde verkligen bäst där! Inga beskymmer och ingen ångest! Så det blev en käftsmäll att komma hem! Sjukgymnasten såg på mig idag att jag inte mådde bra och vi gjorde en övning som gjorde så att jag iaf kände att jag hade kontroll över min kropp! Det låter kanske konstigt men ibland känns det som om min kropp inte finns! Jag känner den inte.. det känns liksom helt tungt och orkeslöst! Kan inte förklara.. Så nu vet jag iaf vart jag har mina armar och ben för tillfället.

Oskar håller på att damsuga nu och när han är färdig ska jag be honom hålla om mig och trösta mig.. För jag är ledsen, utan anledning.. eller anledningen finns ju där innerst inne men jag kaninte sätta ord på den... Älskade Oskar<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0