Madeleine Deckert



Jag vet ingen blogg som har fängslat mig så som Madeleine Deckerts blogg. Vet inte hur ofta jag satt och grät när jag läste hennes inlägg! Hennes styrka och mod gjorde en så inponerad! Jag vet att om jag drabbats av cancer hade jag förmodligen lagt mig ner och väntat på döden, men inte hon! Hon kämpade på med huvudet högt buret hela tiden! Vilken styrka! När hon förlorade kampen mot den där jävla idioten kändes det som om man förlorat en vän! Fan, en ung människa ska aldrig behöva gå igenom det hon gjorde! Ingen mamma ska behöva begrava sitt barn och ingen pojkvän ska behöva mista sitt livs kärlek! Denna låten har Madde själv gjort till hennes David! Så vacker, inget öga är torrt! Vila i frid Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0