måndag

Släktkalajset igår var trevligt! Fast jag var inte riktigt på humör för det men det var ändå mysigt. Gick en lång runda efter picknicken. Mysigt att ha hundarna med sig. Teiwaz gick så fint till slut. Stolt matte! Har kommit fram till att min pappa kommer bli en bra morfar hehe..

I slutet av släktkalajset så briljerade min vovve Ida med sina fotbollskunskaper vilket alla tycker är jätte kul. Sen blev hon nervös för alla de små barnen sprang som hökar efter henne så jag fick till slut säga till dom och rädda Ida!

Åkte sen hem till mamma och pappa och hade en myskväll med dom. Grillade och sen tittade vi på "Valkyria". Spännande film, lite seg emellanåt men den var verkligen intressant. Älskar filmer om andra världskriget just för att man lär sig så mycket och man fattar verkligen hur bra man har det igentligen.

Nä, nu ska jag spela the sims.. var ett tag sedan..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0