med ett leende på läpparna

Kommer ni ihåg denna låten? Klart ni gör! Jag vet att jag lyssnade mycke på den ett tag då det inte gick så bra mellan mig och Oskar. Vi har våra perioder då det känns som om vi sticker knivar i varandra. Vi känner varandra så bra nu så vi vet precis vart vi ska trycka till så det gör extra ont. Sorgligt att man gör så mot varandra igentligen. Men jag antar att det är ett sätt att försvara sig.

Ibland vill jag bara klamra mig fast vi honom. Som om jag aldrig kommer tillräckligt nära! Snusa på hans hud, han luktar så gott, pussa på hans bröst, krama honom det hårdaste jag kan! Ändå kommer jag inte så nära som jag faktist vill! Herre Gudars vad jag älskar honom igentligen. Vi låg och pratade i sängen innan. Jag låg på hans arm och han höll om mig sådär som bara han kan göra. Visst det blir alltid vissa anspelningar på sex men ett tu tre kan vi vara helt allvarliga och vi kan prata om vår framtid, på hur vi ser varandra. Vi kan kyssa varandra med ett sådant begär, trycka oss emot varandra som om vi vill bli ett! Ja, jag älskar honom på ett sätt jag inte trodde var möjligt! Nu kom han och kysste mig! Finns det något mer underbarare än att kyssa någon och känna hur man båda två ler? Hur man båda två ler av lycka! Fan vad jag älskar dig Oskar!



visst får man rysningar när man ser denna videon! Hade först tänkt mig att han orginalvideon men sen hittade jag denna och blev helt förälskad! Tycker så mycket om dom musikvideorna med final fantasy tema..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0