Melodifestivalen?

Året var 1995, jag hade precis fått en söt lillasyster som jag var/är så stolt över! Jan Johansen vann med "Se på mig" i melodifestivalen! Det var då det! Det var då man kunde se på melodifestivalen för det var faktist något som var värt att se på! Det var inte hundra  deltävlingar och man sjöng på SVENSKA! Jag minns att jag älskade den här låten, jag älskade melodifestivalen också! Jag gick omkring och sjöng denna låten hela tiden. Min första cd-skiva var faktist med just Jan Johansen! Fortfarande när jag hör just hans röst så får jag en sådan där liten barnslig känsla i hela kroppen! Man minns saker som man gjort som liten busunge och man vill bara skruva tillbaka tiden och uppleva dom där vackra minnenena igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0