Mens borde förbjudas!

De senaste lite mer en 3 veckorna har jag ju gått som en nervös höna! Fuck, var tar mensen vägen?! De flesta vet att jag vill ha barn och det hade inte gjort något om det varit nu men eftersom jag vet om att Oskar inte vill det så vill jag inte heller det! Så därför har jag varit lite smått orolig. Så igår när jag fick den där bekanta smärtan i magen och såg det där spåret på toapappret så trodde jag att jag skulle svimma av lättnad!

Nu när jag gick in på toan känner den där fruktansvärda äckliga doften av mensblod, ser dom där äckliga klumparna av blod och drar ut en vedervärdig tampong är min första tanke: "Varför är jag inte gravid?" haha.. Slippa den där jäkla smärtan i magen, slippa suget efter skräpmat och sådant, slippa dyra mensskydd och det sutom kunna ha sex utan att tänka en massa på kladdigt blod! Gud vad härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0