Min älskade Lillebror!

Min älskade lillebror Blemis (Emil) klarade körkortet idag! Han ringde mig precis och berättade det och jag skrek i telefonen så glad jag blev för hans skull! Han klarade uppkörningen med det samma men uppskrivningen har han fått skriva några gånger men nu klarade han det! HA, min lillebror kan! Har tyckt så synd om honom för han har känt sådan press! Alla har varit på honom som iglar om att han inte klarat uppskrivningen! Är verkligen stolt över honom! Han har sina inlärningssvårigheter plus att han blir så nervös så det låser sig, vissa har sagt att det bara är skitsnack men det är det inte! Han har alltid haft svårt med att konsentrera sig! Men jag har försvarat honom hela tiden för jag vet att de som säger något om det inte vet ett piss hur han har det eller känner det! Emil är den värmaste personen som finns! Vi har alltid stått varandra nära men har väl nu när vi blivit äldre kommit varandra ännu närmare. Vi tar hand om varandra. På mormor Ellens begravning var det hans famn jag sökte mig till och ingen annans. Underbara Emil! Syskonkärlek är något speciellt och mina syskon är dom bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0