Min tisdag!

Här sitter jag på jobbet och har rast. Har precis kommit tillbaka från apoteket. Drygt, det tog 20 minuter där!

Hämtade ut mitt paket med mina örhängen och min nya piercing! Längtar tills jag kommer hem så jag kan testa dom! Jag blir som ett litet barn på julafton när jag får hem något sådant! Det är väl det ända jag kan slösa pengar på, piercingssmycken och sådant! Wii..

Vad händer idag då? Ska städa och packa lite när jag kommer hem, vi flyttar ju snart! Galet! Längtar så! Lämna allt här och starta något nytt. Visst jag har jobbet kvar här men så småningom kommer jag väl lämna det också. Om jag får som jag vill börjar jag ju plugga nästa år. Ska bli skönt att lämna allt bakom mig! Men jag kommer nog befinna mig rätt mycke i Hörby ändå. Eller ute i Äspinge hos mamma och pappa! Myspys, har ju lovat pappa att jag ska komma och hälsa på trotts att jag flyttar från Hörby haha..

Klockan 4 idag kommer mamma och hämtar mig, då ska vi till K-stad och växla pengar till pappa som ska till Kina! Fuck, jag vill också dit! Sen ska vi mysa lite och sen vidare till Kulturkalaset här i Hörby. Får se om här är något som är värt att se... om inte annat så träffar man väl några bekanta, några som man inte vill se och några som man säkert blir glad av att se..

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0