Ont i armen

Jaha, tillbaka i lägenheten här i Hörby. Ska rensa ut lite och ha två visningar. Tyvärr blir det väl inte så mycket med det där rensa ut eftersom min arm fortfarande gör ont och jag kan inte använda den så bra.. Oskar jobbar ju så jag har ju inte han till hjälp idag tyvärr.. Ska iaf ta med hans gitarrer. Kan tänka mig att han vill ha dom. Ska ringa vårdcentralen imorgon om armen..

Köpte en ny soffa igår. Jätte härlig och underbar..

Här kommer lite bilder från lägenheten:

Bild på vardagsrummet och nya soffan, inte så bra bild men men


Toa, här kan jag skita hehe..:



Sovrummet och en trött Oskar ligger och sover! Sötnos!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja mamma födde honom förra året :) Han är snart ett halvår gammal nu :)

2009-05-28 @ 16:08:24
URL: http://bellochica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0