Partyparty igår!

Det blev lite ändrade planer igår. Det hade blivit lite missförstånd så jag hade inte fått reda på att Ellinor skulle firas igår så det kom väldigt plötsligt! Men det gjorde inget vi kom ju dit ändå. Bjöds på jätte god smörgåstårta och god dricka! Både jag och Oskar blev fulla men idag är det bara Oskar som mår dåligt! Han har också spytt rätt mycke inatt så jag undersköterskan Désirée fick ta hand om honom. Hehe.. stackars pojke! Därför dricker inte jag massa snappsar för det klarar inte jag av, då spyr jag också och mår dåligt dagen efter. Räcker med vin, öl och cider för min del=)

Jag och HannaBannana kom överens om att vi ska pierca bröstvårtorna tillsammans och sen den 30:de ska vi på raggarfest! Herre gud vad kul! Emil kör ju vilket betyder att jag kan festa!

Idag blir det packning för hela slanten eftersom vi flyttar antingen på söndag eller måndag! Wii! Spännande!

Här kommer lite bilder från igår då min bästaste bäste vän Ellinor firade sin tjugonde födelsedag! Älskar dig Ellinor!:

Jag och Ellinor!<3
Min älskade lillebror Emil med sötaste flickvännen Hanna!
En skrattade och skålande farmor och kusinen Jocke!
Älskade mamma och jag!
Jag och Hanna=)
Jag och Lillebror<3
Me and my lover!
Jag och min väldigt vackra kusin Jessica!
me jästerdaj!

och så här ser jag ut idag: not so bad!

en bakfull Oskar med sötaste Teiwaz som stöd!

btw så hade jag ju visning på lägenheten igår och världens konstigaste människa var här och tittade på den. Det tog 2½timme innan hon gick! Hon han med att prata om sin kobenthet och slänga sig ner på golvet och dra i mina tår för att visa mig hur jag skulle ha dom för att gå rätt! Hon utbrast även med sin falsettröst att "Skor är misshandel!!!" Hon visade mig sin lår för att visa hur hennes ben hade sett ut innan, ingen vacker syn! Och hon var helt säker på att jag hade storlek 41 i skor så jag var tvungen att sätta i mina fötter i hennes sandaler för att visa att jag faktist bara har 38-39 i skostorlek haha.. galet var det! Hon rensade även vårt avlopp i duschen haha! Galen kvinna!

Jaja, nu ska jag läsa andra bloggar sen ska jag diska undan grytan som jag kokade havregrynsgröt i. Älskar havregrynsgröt nu för tiden, hatade det som liten. Tänk vad smaken ändras!

pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan maila gärna mig. Viktigt!



[email protected]

2009-05-21 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0