Nya lägenheten och busstur

Så då bor man nu mera i Eslöv! Sov inte alls bra inatt för jag bara låg och tänkte hur jag skulle ha allt i lägenheten hehe.. plus att jag hade och har fortfarande jätte ont i hela min högra underarm. Skadade den igår på jobbet när en vårdtagare blev arg! Så lägligt nu när man flyttar! Typiskt!

Är iaf i Hörby nu och ska packa lite grejor. Tog bara det viktigaste igår. Har ju tid på mig att flytta allt.
Tog bussen hit och man kan ju säga att jag hade tur som fick gå på bussen. Enligt busschafören fick jag inte åka med p.g.a att jag hade två hundar, man får bara ha ett djur per person enligt lag sa han. Men han var snäll och lät mig åka med ändå, en trevlig busschafför vilket är väldigt ovanligt! Plus att jag inte behövde betala för att aparaten i bussen inte funka! hehe.. tur!

Här kommer lite bilder ifrån nya lägenheten, omöblerad:

Det underbara nyrenoverade köket! Kylen och frysen är underbar<3


Rummet, lite trista bilder eftersom jag glömde dra upp rullgardinerna.


Sovrummet.




Glömde tyvärr den härliga toaletten och hallen.. men det kommer..

nu ska jag packa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0