What a day!

Har precis kommit innanför dörren! Har inte varit hemma alls under dagen! Stack hemifrån vid kvart i 7, var hemma och hämtade Teiwaz på min rast vid halv 3, jobbade till sen till 4. Bort till Christina med Teiwaz. Vi fikade och snackade i 1½ timme innan jag lämnade Teiwaz med tårar i ögonen. Vet att han får det bra där men jag blir ändå ledsen på något vis.

Stack bort till farmor och farfar för att lämna lite brev. Snackade en stund och hjälpte henne med mobilen.

Handlade och kvart i 6 var jag hemma. Satte mig i soffan i en kvart och andades ut.

Gick bort till Agge och Mjetek(hur fan stavar man det?) för att träffa mamma och pappa som var där. Mamma hade lite saker som jag skulle ha med mig på resan. Slutade med att vi fick god mat där och det blev lite fest där. Oskar är fortfarande kvar men jag är trött efter denna dagen och behöver även packa inför resan!

Så nu sitter jag med älskade Ida i famnen och myser. Tittar på "Double shot at love" samtidigt..

Nä, nu orkar jag inte skriva mer..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0