What the fuck?

Bästaste Ellinor fick sin present igår och jag tror hon blev glad. =)

Stack till Degeberga och kollade på melodifestivalen! Fuck vad dåligt det gick för Sverige. Så dåliga var vi inte! Tyckte hon gjorde ett bra jobb. Somnade lite då och då för det var lite utdraget så klart med alla röster. Jävla danskar och norrmänn som inte la bra röster på oss! Sen tyckte jag absolut inte att den låten som vann var så bra.. Fast jag tyckte ju inte att någon var bra precis haha.. inte min musikstil..

Jaja, det var trevligt att träffa Emelie trotts att jag var sleten och somnade haha..

Släktträff idag! Lite stressigt!

Jag måste bli bra!!!! Jag måste klara detta!!!

pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var trevligt med lite sällskap:) kul att ni kom!nä det gick jäklar i den inte bra för Sverige...i och för sig inte ovanligt..haha nej jag vet att det inte är din musikstil men norrmannen var söt som socker;) hörs och ses!tycker om dig Désirée!

2009-05-17 @ 12:06:34
Postat av: Emelie

Jättekul att ni kom:) norrmannen var nått för mig;) haha..puss och kram

2009-05-17 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0