Wiho

Mors dag idag! Ska till farmor och farfar sen vid 5-tiden. myspys I hope...

Har fått sålt lägenheten btw, är här och fixar lite, eller Oskar fixar just nu. Jag är inte riktigt fit for fight precis.

På vägen till Hörby körde vi in om morfar och tände ett ljus, gick sådär för lyktan var borta så jag fick gräva ner ljuset lite och hoppas på att inte vinden blåser ut lågan.

Pappa kom hem ifrån Kina igår! Så det ska bli kul att träffa honom idag. Köpt en present till mamma, (tack Cornelia för tipset hehe)..

Det var någon slags fest igår i Eslöv, med öltält och musik på torget. Vi öppnade fönstret och lyssnade på den härliga musiken och vi var även ute med hundarna en runda och satte oss på en bänk för att lyssna en stund och titta på alla människor. Kan sitta i timmar och titta på människor som går förbi. Ida satt på bänken brevid mig och såg mycket nöjd ut hehe..

Nä, nu ska jag glo vidare på internet en stund innan vi sticker till farmor och farfar..

pusspuss

(jag vet att detta var ett rörigt inlägg..)

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Åh vad kul att du köpte det :) Hoppas hon blir glad! Kul att ni fått sålt lägenheten också.

Kram!

2009-05-31 @ 16:20:48
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: amaaanda

Ha en fin dag , spana in min blogg och kommentera gärna PUSS

2009-06-02 @ 19:29:50
URL: http://tjockiisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0