bajs

Jaha detta var den sämsta påskafton jag någonsin haft. Kunde lika bra jobbat.. Sitter hemma själv med hundarna och kisen, tur att man har dom iaf. Ja, det känns inte så jäkla roligt. Sen nästa helg jobbar jag men som sagt jag kunde jobbat denna helgen istället tycker jag.. Fast lite fest blir det nästa helg för då fyller johanna år..

Fan vad jag känner mig ledsen.. jävla skit.. Alla vänner är ute och festar eller firar påsk med sina familjer. Jag kan inte ut och festa för jag har inga pengar så jag sitter här i min ensamhet. Men jag kunde ju räknat ut med en lilltå att det skulle bli såhär..

Ja, jag känner mig lite bortglömd måste jag säga..

Men jag har iaf köpt en ny bil.. ett plus iaf..


Jag kanske kan förlåta men jag kommer aldrig glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0