Seek the roses along the way just beware of the thorns

Länge sedan jag skrev. Har inte haft tid och lust. Hänt mycket detta året än så länge. Mest jobbiga saker. Varit mycket sjuk. Så fort jag börjat friskna till så har något annat dykt upp. Jag har gråtit mycket, fallit tillbaka i gamla mönster, fått reda på något underbart för att sedan förlora det. Jag har även varit hos min läkare på "psykvården" och fått nya mediciner(ännu mer mediciner!) och fått reda på att jag inte kommer träffa henne något mer eftersom hon går i pension. Jag kände bara för att börja gråta. Hon var den enda jag hade kvar där som jag verkligen litade på och kände att hon förstod mig också går hon i pension. Snacka om att känna sig tillbaka på ruta 1! Inte så att jag inte unnar henne pensionen, men jag kommer sakna henne.. Kände mig som en liten fågelunge som fallit ur fågelboet.

Men sen får jag inte glömma att en positiv sak har hänt och det är att Oskar har flyttat hit plus att vi hade får 6:årsdag för några dagar sedan. Han är fin min Oskar. Han står ut med sjuka lilla mig.

Utan Oskar, ingen Désirée <3

Sen måste jag säga att jag har världens finaste familj!

En fin bild på mammi, jag och min vackra syster <3

Pappa och Emil vill vara anonyma ;) haha..





Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2011-04-10 @ 14:24:41
URL: http://johannaoddmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0