dermal anchor och piskrapp;)

Jag har funderat länge nu på att göra "Dermal Anchor", tycker det är sjukt snyggt. Men idag fick jag lite av en chock. Lilla Paow(missförstå mig rätt, har inget emot henne) hade visst gjort en sådan på armen, vilket gör mig sådär lite arg. NU kommer hela bloggvärlden att göra det. Och jag som inte vill vara som alla andra. Attans att jag alltid ska vara så seg på att komma till skott. Bajs! Jag får se om jag gör det ändå. Plus att jag har så mycket idéer på tattos så jag håller på att bli knekt! Varför kan inte jag tjäna sjukt mycket pengar eller vinna på lotto? Det är liksom orättvist! Jag lovar att om jag hade varit rik och inte jobbat med det jag gör så hade hela min kropp varit tatuerad och piercad. Nu ska jag fortsätta drömma om nålar, kanyler, "tatueringssurr" och lite smärta. Men vill man vara fin får man lida pin. Fast jag får en sådan kick av smärtan att jag bara vill ha mer och mer.. Ungefär som piskrapp i sängen ;) haha..


En video på när dom gör en dermal anchor, skulle gärna vilja lära mig hur man gör det också, har alltid drömt om att bli piercare, jaja, här är videon:


Jag får ta tag i mina drömmar om att bli piercare.. inte ikväll men kanske imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

klart du ska göra det! vill du göra det så ska du göra det.

man ska inte vara ute efter att vara annorlunda, man ska göra det man tycker om, och råkar det vara sånt som inte andra gillar så är det ju trevligt :)

2011-04-10 @ 14:24:05
URL: http://johannaoddmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0