Gillar inte att vakna av porr!

Ont i skallen som sören idag. Kan bero på att jag knappt sov inatt. Saknade älskling vid min sida i sängen. Men imorgon kommer han igen och det ser jag väldigt mycket fram emot.

Jag somnade väldigt fort igentligen när jag kom till ro. Mådde inte så bra precis innan. Min mage är i uppror och har varit det ett tag nu. Spydde och hade mig! Nä, jag är inte gravid! Men dom som verkligen känner mig vet att jag alltid har haft en väldigt känslig mage och så fort jag känner mig lite stressad eller orolig vänder den "ut och in" på sig själv plus att jag är känslig för laktos. Skiter jag inte så spyr jag. Måste säga att jag ändå föredrar att spy, för man får så jävla ont i röven av "ränneskita"! ;) intressant va? ;)

Men det var inte spyor och skit jag skulle prata om utan min otroligt jobbiga natt. Somnade med tv:n igång. Har så svårt att komma till ro när Oskar inte är hos mig och därför är tv:n en bra "sömnpilla". Sov hyfsat bra fram till halv 2 inatt när jag vaknar av att någon skriker. Blev rädd och spärrar upp ögonen på tv:n och möts av en kvinna som gör massa konstiga grimaser. "Åh fuck me harder! Yes like that!" Porr! En kvinna som blir tagen bakifrån är inte världens roligaste att vakna upp till. Där försvann min goda sömn. Slog över men det var totalt omöjligt att somna om. Låg och vände och vred på mig. Jävla porr! Nu såhär i efterhand är det rätt roligt men det var inte kul inatt. hehe..

Nä, nu ska jag ta och köra hem.. Puss


Känner mig som denna tanten ser ut idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0