I wanna slit your throat and fuck the wound

Alltid lika roligt med kommentarer :) Man blir glad, för det mesta. För ett tag sedan fick jag ju en hel del otroligt onödiga kommentarer men det är väl igentligen det man får räkna med när man skriver på internet. Men när jag fått någon sådan kommentar brukar jag tänka på vilken patetisk människa det är som sitter bakom en skärm och skriver. För jag vet ju att de personerna inte hade vågat säga ett skit till mig i verkligheten.

Det finns en sida hos mig själv som jag ibland älskar och ibland hatar, den kan ge mig stora fördelar men den kan också ge en hel del nackdelar. Tycker jag illa om personer eller saker som personer gör eller säger så blir jag brutalt ärlig. Tycker jag att en person är en idiot så får den reda på det, tycker jag att en person handlar fel så får den reda på det face to face. Men nackdelen är att jag inte lindar in orden utan det blir som sagt brutalt. En sida som jag fått från pappa. Jag blir mer och mer lik pappa ju äldre jag blir. Häftigt humör och brutalt ärlig.

Fast jag kom precis på att jag ljög lite där för det finns personer som jag inte kan säga ett dugg till som ger mig tunghäfta bara genom att titta på mig, gör mig svag and I don't like it. Dom personerna är få och det är personer som jag inte tycker illa om utan tvärt om, som jag tycker väldigt mycket om.

Men en sak är att jag aldrig(nästan iaf) "ger mig på" personer om dom inte ger sig på mig först, eller ger sig på någon jag tycker om inför mina ögon och det är starkt. Jag håller min rygg "fri" på det viset.

What the fuck blev detta för text? Från att skriva att jag tycker om att få kommentarer så till detta? Rörig i huvudet som vanligt! Fingrarna går av sig självt.

BTW så måste jag verkligen ha en ny design! Hjälp mig!!!!! hehe..

Nu ska jag fortsätta att titta på VH1 där dom spelar otroligt bra musik "Final Countdown, we love guitars". Bara massa rock! For those about to rock you know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0