Yes yes

Fakta:
Smeknamn: Dessie, Dessan, Didi..
Födelsedag: 5 September.
Bor: I ett hus vid skogens slut..
Arbete: Undersköterska på ett demensboende.

Favorit:

Färg: Svart och lila.
Plats: Hm, någonstanns där jag känner mig älskad och välkommen.
Drog: Ciggaretterna men jag vet inte om dom är så favoritserade precis.
Fordon: Flygplan. Åka till ett varmt land hade inte varit fel nu.
Film: Gissa?
Djur: Två hundar och en katt.
Affär: Shock måste jag nog säga även om jag knappt händlar där eftersom jag är fattig som en lus.
Serie: 2½ män
Café: zekes i kristinastad var min favorit iaf när jag gick i skolan.
Skor: kan inte bestämma mig.

Brukar du..
Titta på dig själv i spegeln: Every day
Gnälla: Haha mest för mig själv.
Skrika: Nja, men jag vill skrika oftare.
Sova: Alldeles för mycket.
Drömma mardrömmar: Alldeles för ofta.
Drömma sexdrömmar: Alldeles för sällan.
Försöka vara annorlunda: Det behöver jag inte försöka med.
Klä dig svart: Black is my colour.
Ha sex: Mm, and I like it.
Hata folk: Hata är ett starkt ord så sällan jag gör det, men ogillar händer väl ofta.
Lita på folk: Nix.

När..
Åt du senast: Måste man äta?
Läste du en bok senast: Igår.
Var du på konsert senast: Var och såg Volbeat i november 2010. Så inte så länge sedan alltså.
Köpte du något senast: Hm, i lördags?
Kysste du någon senast: i fredags. Oskar<3
Svor du senast: När jag ramlade ute på gården vid 12 tiden idag.
Sjöng du senast: Igår i bilen på väg hem från jobbet.
Klagade du senast: Hm, för typ 5 minuter sedan.
Är det sommar: Vet inte, känns som om den är långt borta.

Vem..
Saknar du: Oskar som är i Danmark.
Rörde du siste: Ida.
Kysste du sist: Oskar.
Gjorde dig riktigt glad senast: Hm,svår fråga.
Fick du sms från senast: Oskar.

Har du..:

För många vänner: Det kan man väl aldrig få för mycket av?
Tvångstankar: Mm..
Någon annan psykisk sjukdom: hm..
Färgat håret: Många gånger.
Brutit några ben: mm
Några piercings: Yes. Men vill ha fler.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Vem har inte gjort det någon gång?
Bra självförtroende: Tyvärr inte.
Kysst någon: Ja.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Är kär
Blivit kär i någon på nätet: Njaenjä
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen:

Hur..:
Går du:
På två ben.
Fördriver du tiden: Vid datorn går många timmar.
Mycket pengar har du: Pank
Tjänar du pengar: Nja.. inte så mycket som jag vill.
Ofta diskar du: Allt för sällan.
Ofta städar du: Som ovan.
Ofta träffar du din familj: Ofta :)
Mycket äter du: Hahaha..
 
Är du:
Förstående:
Ja.
Öppensinnad: Yes
Arrogant: Nej.
Osäker: Ofta
Blyg: Nä, inte särskillt.
Smart: Smartast.
Sentimental: Ofta.
Pratglad: Ja, i rätt sällskap.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0