Forgive, sounds good. Forget, I'm not sure I could.

Dessa sömnlösa nätter kan göra mig tokig ibland! Mycket tankar som flödar omkring i mitt stackars lilla huvud just nu. Har hänt en sak som verkligen sårade mig, som gjorde så fruktansvärt ont. På bara några sekunder så kan ens tillvaro rasa. Men jag tar mig ur detta också. Det är ingen idé att hata, det bara tär på en själv. Men jag vet tusan inte vad jag skulle göra om jag mötte den där vedervärdiga personen. Men jag vill träffa henne och säga henne sanningens ord. Jag vill att hon ska få veta vilken skit hon är och hur jävla patetisk hon är. Gå och förstör någon annans liv och tillvaro istället. Mitt har du redan lyckats ställa till det i för många gånger.

Jaja, nog om det. Det håller på att ske lite förändringar i mitt liv. Jag har fått inse att jag har en rastlös själ, förhoppningsvis lugnar den ner sig med tiden. Jag behöver lite ro och trygghet nu, det är på tiden att jag får känna lite lugn.

Jag har ju skrivit i en annan blogg under en längre tid men valde att komma tillbaka till denna eftersom jag saknat den. Det är liksom min plats. Jag är Eerised hehe.. Här är en länk till min andra blogg: http://abetterplace.blogg.se/

Nä, nu ska jag sätta igång en film och se om jag kan somna till den.

God natt.




They say time heals everything,
But I'm still waiting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0