Min sömnpilla<3

Det här med att sova är inte min grej, eller rättare sagt, det här med att somna är inte min grej. När jag väl somnat sover jag djupt och länge. Har insomningstabletter men dom tar jag aldrig för man får sådan äcklig bismak av dem dagen efter, ja typ som om jag varit ute och festat kvällen innan. Varför kan jag inte somna då? För att jag har så många tankar och jag är rädd för mardrömmarna. Mm, mardrömmar. När jag var liten trodde jag att mardrömmarna skulle försvinna när man blev äldre, men icke, dom är kvar. Tji fick jag. De är bara annorlunda, de handlar inte om elaka tanter under en trappor längre.

Men det finns kvällar och nätter då jag inte har några problem att somna. Det är när HAN är här. Haha, nu låter det som om han är så tråkig så jag somnar. Nä utan så här är det. När han ligger vid min sida eller är i närheten av mig så vet jag att när alla dom där tankarna kommer kan jag prata med honom om dem. Om tankarna är "onda" kan jag alltid krypa in i hans famn eller om han nu inte ligger vid min sida så kan jag kalla på honom och be honom hålla om mig. När han är hos mig, när mardrömmarna kommer och jag vaknar upp svettig och rädd, så lugnar hans stilla andetag mig. Jag kan ligga och titta på honom, se på min prins som är så vacker för mig och glömma bort drömmen som gjorde mig så rädd. Och är jag fortfarande rädd så kan jag väcka honom och be honom hålla om mig, be honom ge mig en kyss eller två.

Detta är en av anledningarna till varför jag älskar honom så mycket. Den trygghet han ger mig.
Han kan göra mig tokig, rosenrasande och ledsen, men efter varje bråk, efter varje gång han fått mina tårar att falla, så ger han mig något så otroligt fint och det är kärlek. Jag vill uppleva allt med honom. Från stora till små ting. Vill ha honom i min säng varje natt och veta att jag kan somna tryggt och stilla, för han finns kvar där när jag vaknar♥



Snart finns du hos mig varje natt igen♥

Kommentarer
Postat av: A

Jag har läst att om man har svårt att sova kan det bero på att man är otrygg, så du är helt enkelt trygg med Oskar, det är något viktigt fint och bra :)

2011-02-26 @ 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0