taxi taxi give me a ride..

Idag har jag varit taxichafför typ hela dagen hehe.. Men vad gör man inte för sina syskon? Jag gör iaf allt för dom. Det började med att Emil ringde mig imorse vid 7 tiden och sa att det hade blött igenom förbandet. Han skadade sig igår på jobbet, en bit av ena pekfingret krossades, fler fingrar skadade sig, plus ena foten fick sig en ordentlig smäll. Dom kunde göra något med det fingret som krossades så dom fick kapa en bit och imorse så hade det då blött igenom. Så jag stack iväg med honom till vårdcentralen. Haha, det blev en hel del skratt imorse på vårdcentralen. Emil är lugnet själv och tankspridd så det var tur han hade med mig haha..

Sen har jag kört min syster till sjukgymnasten. Ja mina syskon skadar sig hela tiden haha.. Sofie har skadat sig när hon spelat handboll. Så nu går hon hos sjukgymnast och tränar knäet och det är ju bra för hon ska försörja mig sen när hon blivit proffsspelare. Hehe.. Nä men hon är jävligt duktig och det säger jag inte bara för att hon är min syster utan hon spöar verkligen skiten ur andra på planen :D

Körde sen Emil igen till banken och sen Hanna till vårdcentalen.

Ja man kanske skulle kanske skulle ta taxikort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0