Då kan du stå där med filten i örat..

Om inte hata var så starkt ord så skulle jag säga att jag hatar dig nu. Men jag hatar dig inte, inte alls, men jag hatar sakerna du gjort mot mig, eller rättare sagt sakerna du inte gjorde för mig när jag behövde dig som mest och det kommer jag aldrig förlåta, aldrig.. Och ärligt talat, varje gång det går dåligt för dig skrattar jag inombords, inte särskillt fint gjort, ingen av mina finare sidor precis men det känns jävligt skönt. Skadeglädje är den ända sanna glädjen säger dom ju! Fast jag vet i fan om det stämmer..

Jaha, men en sak sitter jag just nu och är väldigt glad för! Det känns som en sten fallit från mitt hjärta! Kan andas lite lättare. På fredag smäller det.. Min tur att få vara lite lycklig nu.. jag tycker jag faktist förtjänar det..






I'm gonna make you cry someday and I'm looking forward to it. Då kan du stå där med filten i örat :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0