Ett stort förlåt till mina hjärtan

Jag måste bara få be om ursäkt till alla mina vänner som jag den senaste tiden dragit mig undan. Jag skäms! Har gått/går igenom en liten kris inombords och orkar knappt med mig själv och helt försummat mina vänner. Så jävla ledsen för det. Men jag tror de flesta har förstått att något har varit/är fel men jag har ändå behandlat er fel. Det är inte okej att inte svara i telefon när det ringer för att man inte orkar prata, det är inte okej att låta bli att svara på sms för att man inte vet vad man ska säga, särskillt inte när jag vet att ni har ringt/sms:at för att ni velat vara där för mig. Och ännu värre känner jag mig nu när jag tänker på att ni faktist kanske behövt mig, men jag har varit så uppe i mig själv, bara sett mina problem. Skrikit efter hjälp och när ni försökt vara där så har jag bara stängt er ute. Jävligt fel. Jag hoppas ni förstår men jag kräver inte att ni ska göra det. Haha, jag förstår ju knappt mig själv, så jag kan ju inte kräva det från er. Fan, jag är ledsen för att jag behandlat er illa.. Jag älskar er. Från och med nu ska jag bättra mig, iaf försöka.

Oskar<3 Johannes<3 Kusin Emelie<3 Johanna<3 Emelie Kronbäck<3 ni betyder så mycket för mig, alla på olika sätt. Förlåt..

Och min familj<3 mina 4 hjärtan<3



Som vanligt nu för tiden är texterna röriga men jag tror ni fattar vad jag menar ..

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Lilla gumman det är inte hela världen...men jag saknar dig och hoppas att vi kan hitta på något snart!hade velat träffa dig så mycket mer än vad jag gör<3 Kram

2011-03-06 @ 17:09:46
Postat av: johanna

älskling då. ta den tid du behöver, jag vet ju att du har det jobbigt i perioder. jag finns kvar här, hur ofta dom där perioderna än kommer, och vad du än gör under dem.

jag hoppas vi ses om inte allt för länge, ni kan ju komma hit snart, se lägenheten, träffa tisen och inte minst FREDRIK ;)

jag älskar dig, glöm aldrig det. puss hjärtat.

2011-03-06 @ 19:16:47
URL: http://johannaoddmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0