Look above to find love and you found eternal life

Så då var det ny vecka, nya tag och nya uppgifter. I helgen bestämde jag mig för något viktigt, ett steg åt en ny riktning. Har tänkt på det länge men det hjälper ju inte att bara tänka, men i helgen fick jag en spark i baken av Sara och hennes familj. Ja det kommer bli så jävla bra. Så nu ska jag bara snacka lite med pappa men jag är helt säker på att det inte bli några problem med det, snarare kommer han bli glad.

Idag är det 2 år sedan en av de viktigaste människorna i mitt liv stängde ögonen för att aldrig öppna dom igen. Fan vad jag saknar henne, hennes skratt, hennes varma ögon, tjutet från hörapparaten när man kramade henne. Det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Jag kan fortfarande, efter jobbet, komma på att jag ska köra och hälsa på henne men sen slår det mig lika snabbt att det är totalt omöjligt. För hon finns inte längre..

Annars så bara jag går och längtar tills jag ska klippa mig. Nu i veckan har jag äntligen fått tummarna ur röven för att kunna gå och klippa mig. Färgning också så klart och det är väl det jag mest är i behov av. Jag ser för jävlig ut med den där dm långa utväxten. Haha liknar en pundare, mer än vanligt då ;)

Nä, om man skulle ta och göra något vettigt idag? Nja, vi får se hur det blir med den saken..

Hade tänkt att bjuda på en låt men det går ju för i helvete inte att bädda in skiten från youtube längre.. Här är en länk iaf till Scott Stapp-Broken. Orgasm för öronen <3.


adjöss

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har också haft problem med youtube-klippen men jag skickade och frågade vad som var fel, och fick svar idag :D

http://faq.blogg.se/2011/january/problem-att-lagga-in-klipp-fran-youtube.html

2011-03-24 @ 11:52:40
URL: http://johannaoddmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0