Mitt bröllop kommer att rocka röven av er ;)

Jag en kollega till mig satt och snacka bröllop igår. När vi satt där kom jag att tänka på att jag i stort sätt vet precis hur jag vill ha mitt bröllop. En av mina största önskningar är att få barn(inte nu då, men senare i livet) men en annan är att få gifta mig. Jag vill inte ha ett kyrkbröllop, massa gäster, typisk musik för bröllop och vit klänning.
Jag vill gifta mig på en plats som betytt mycket för både mig och min framtida man. Ingen präst utan typ Bryan Adams som viger oss, jag kan väl få drömma? Nä, men eftersom jag inte är kristen så vill jag inte ha någon präst eller prat om den "kristna" guden, inget bibelläsande alltså.
Jag vill ändast ha de närmaste närvarande, inte fler än 15 personer ungefär. Min vackra syster ska vara tärna, helst skulle jag vilja att min underbara bror var tärna också men jag tror inte han vill det. haha.. Men jag skulle hemst gärna vilja ha mina fina syskon precis brevid mig.
Jag vill ha en porrig men ändå vacker svart eller röd eller varför inte både svart och röd klänning. Jag vill att både mamma och pappa ska föra mig fram till min prins och på vägen fram till honom ska det spelas en jävligt rockig låt. Det ska bara vara rockmusik under hela hela cermonin.

Efter cermonin så vill jag färdas till en otroligt häftig lokal där alla släktingar och vänner väntar och då ska det festas. Under hela festen ska det så klart bara spelas min typ av musik! Det ska vara god mat, god dricka och allt ska vara underbart. Det ska hållas tal och jag ska hålla ett tal om min fantastiska prins som kommer få honom att gråta.. Kanske ska jag sjunga lite haha..

Om jag gifter mig så hoppas jag att det blir med min älskade Oskar! Och jag vet att han säkert kommer tycka att jag har planerat ett fantastiskt bröllop. För han får inte bestämma något ;) haha.. men talet till mig, som jag kräver att han ska hålla haha, det får han själv bestämma vad det ska handla om, så länge det handlar om hur jävla fantastisk fru jag kommer bli haha..



Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0