Ge mig sperma!

Jag är fan helt sjuk i huvudet! Här sitter jag och bölar som en stucken gris! Alla blir gravida hit och dit! Nu är tusan den där bloggtösen Stina-Lee gravid också! Jag vill fan också! Jag är kanske helt jäkla dum i huvudet men det ända jag längtar efter och har gjort det länge är att få en egen liten krabat! Jag vet att jag hade blivit världens bästa mamma! Jag vet att jag hade klarat av det! Fan, det är säkert något sådant där biologiskt skit som gör att jag håller på att gå under av längtan efter en liten minime! Jag skiter fullständigt i vad alla runt omkring mig hade sagt! Detta är det ända jag vill.. men det går ju inte att tvinga min Oskar.. är inte han redo så kan jag inte få barn. Ja, ja, ja, jag är på 21 år, jag är ung och borde ha kul.. men jag kan inte hjälpa att det är så här jag känner.. Jag vill så gärna känna hur ett litet liv växer inom mig.. jag vill så gärna.. ni får tycka att det är sjukt.. för som jag sa i ett inlägg innan så ska jag börja skita i vad alla tycker.. Jag ska ju bli lycklig... Och det ska jag bli med eller utan bäbis.. men jag önskar, längtar och vill..

Jag hade ett barn inom mig utan att jag visste om det.. och bara för att jag inte tog hand om mig själv försvann det.. det lilla livet lämnade min kropp.. Jag har förlåtit mig själv för det även om det tog tid.. Det var inte meningen att det lilla livet skulle få leva.. Men jag kan inte låta bli att fundera på hur det där lilla livet hade sett ut.. Hade det fått bruna eller blåa ögon?

Min tid kommer väl.. när vi båda är redo.. För det är med honom jag vill ha barn!


Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Du kommer bli en underbar mamma :) Strunta i vad alla andra säger, sålänge du OCH oskar vill så är det erat beslut. <3

Kram!

2009-06-14 @ 20:40:40
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0